poniedziałek, 19 grudnia 2011

Sałatka z awokado


Ostatnio nic tylko bym jadła sałatki :) Powtarzam te znane i szukam różnych nowych. Tą zainspirowała ogromna ochota na awokado. Połączenie z mozarellą i chrupiącą kukurydzą jest przepyszne, a zielono-żółty kolor nastraja optymistycznie i wiosennie ;)

Składniki:
  • 2 dojrzałe awokado
  • 2 cebulki dymki
  • około 3/4 puszki kukurydzy
  • 200g sera mozarella
  • 2 łyżki majonezu
  • 2 łyżki śmietany

Awokado, dymkę i ser pokroić w kostkę. Dodać kukurydzę, majonez i śmietanę. Wszystko razem wymieszać. 



Smacznego!

15 komentarzy:

  1. W tek sałatce zawarłaś wszystko, co naprawdę uwielbiam (no, może prócz majonezu, bo bez tego mogłabym się obyć). Zapowiada się ogromnie smakowicie!

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za świetny pomysł, już wiem co zrobię z samotnym awokado, które czeka na zagospodarowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypróbowałam przepis. Sałatka rewelacyjna. ;)

    Czekam z niecierpliwością na kolejny wpis :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Takiej sałatki jeszcze nie robiłam ;) doskonale nadawałaby się na grilla :) http://www.zgrilla.pl/category/salatki/

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam ja to jestem kochenny leniuszek ale skusilabym sie zrobic :D
    zapraszam i do nas moze Cie cos zainteresuje pozdrawiam http://dzieciozmaganiamatki.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak także uwielbiam wszelkiej maści sałatki/ surówki. Polecam sałatkę z zupek chińskich, jest świetna i super sprawdza się na imprezach w gronie znajomych, taka alternatywna przekaska. Właściwie to zainspirowałaś mnie, żeby kiedyś zrobić o niej posta :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna taka sałatka, wygląda apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda cudownie! Istne arcydzieło :-) Palce lizać. Pozdrawiam i gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam że jeszcze nigdy nie próbowałam sałatki z awokado. Z pewnością spróbuję :)

    - -- -
    Zachęcam do zapoznania się z darmową aplikacją mobilną - Moja Gazetka

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails