wtorek, 30 sierpnia 2011

Pomarańczowo nektarynkowe smoothie


Dzisiaj chciałem się z wami podzielić wspaniałym przepisem na smoothie, które odświeżało nas podczas ostatnich upałów. Połączenie nektarynek i soku z pomarańczy jest naprawdę orzeźwiające. Bardzo polecam, na wypadek gdyby upały jeszcze wróciły ;)

Składniki:
  • 4 nektarynki
  • 2 duże pomarańcze 
  • 8 kostek lodu

Nektarynki zblendować w mikserze, lód pokruszyć na drobno. Wycisnąć sok z obu pomarańczy. Wszystkie składniki dokładnie razem wymieszać.

Smacznego!

7 komentarzy:

  1. Nie lubię soku pomarańczowego, ale połączenia z nektarynkami spróbuje.
    Zupełnie z innej beczki: Czy te foty są robione na podłodze? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam, połączenie ciekawe a smak nektarynki dominujący :) Zawsze też można go spróbować zastąpić sokiem z cytryny. A co do zdjęć to były robione na starym blacie od stołu, niestety nie mamy takiej ładnej podłogi :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie mam takiego ładnego blatu od stołu.

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda świetnie!Dziękujemy za dodanie zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w lecie, kiedy za oknem jest 35 stopni i nie dość, że nie mam ochoty na nic ciepłego, to w ogóle nie chce mi się jeść, takie smoothie często zastępuje mi obiad albo kolację ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. niezwykły kolor.
    wspaniała propozycja na orzeźwienie ;]


    http://www.karmel-itka.blogspot.com
    http://www.slodkakarmel-itka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mniam,mniam,mniam...

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails